Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Co zyskam, zakładając konto w Systemie Wsparcia Osób ze Szczególnymi potrzebami Helpi? 

Zakładając konto w Helpi otrzymasz możliwość załatwiania spraw związanych ze wsparciem toku kształcenia w formie elektronicznej. Dostaniesz dostęp m.in do wniosków dotyczących zakwaterowania w domach studenckich, udziale w zajęciach sportowych i wiele innych.


Jak zalogować się do Helpi?

Chcąc zalogować się do Helpi uzupełnij pole adres e-mail używając przypisanego do Ciebie maila w domenie @agh.edu.pl. 

W kolejnym korku zostanie otwarta strona logowania do systemów AGH. Używaj loginu i hasła tego samego jak w przypadku logowania do np. Usos, MSTeams.


Założenie konta w Helpi?

Jeżeli nie posiadasz loginu i hasła do systemów AGH na stronie logowania kliknij Umów Spotkanie.

Wypełnij formularz zwracając uwagę na typ niepełnosprawności, wybierz formę spotkania osobistą lub online. Dodaj komentarz dla pracownika, ułatwi nam to prace. W kolejnym etapie wybierz odpowiedni dla Ciebie termin i godzinę spotkania. Na podanego w formularzu maila dostaniesz informacje dotycząca spotkania. 


Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do mojego konta?

Na stronie logowania kliknij "nie pamiętasz hasła?" następnie postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi na stronie.

 
Jak złożyć wniosek?

W celu złożenia wniosku na stronie głównej Helpi wybierz zakładkę złóż wniosek,wybierz wniosek, który Cię interesuje.

Wypełnij formularz w przypadku chęci dodania załącznika np. orzeczenia o niepełnosprawności w sekcji Załączniki kliknij wybierz plik. Odnajdź plik na komputerze kliknij otwórz. Wniosek możesz wypełnić i zapisać lub zapisać i wysłać w tym celu kliknij "Zapisz i wyślij"

 

Jak umówić się na spotkanie z konsultantem BON?

W celu umówienia spotkania na stronie głównej Helpi wybierz zakładkę spotkania, z rozwijalnego menu wybierz umów spotkanie.

Wypełnij formularz, wybierz formę spotkania osobistą lub online,

przejdź dalej wybierz termin i godzinę spotkania następne kliknij wyślij rezerwacje spotkania. Oczekuj na powiadomienie lub maila z potwierdzeniem spotkania. 

Do momentu kiedy pracownik nie potwierdzi spotkania zawsze możesz je odwołać klikjąc w 

a następnie 


Jak mogę skontaktować się z administratorem w celu uzyskania pomocy? 

W celu uzyskania pomocy dotyczącej Helpi prosimy o kontakt z Markiem Lewkowiczem pracownikiem Biura ds. Osób Niepełnosprawnych.